PracaGrupypl.praca.szukana › Copywriter - teksty reklamowe, hasła, logosy i brandmarki

  • 1. Data: 2002-07-02 11:48:40
    Temat: Copywriter - teksty reklamowe, hasła, logosy i brandmarki
    Od: "Andrzej 'Caramoon' Wróblewski" <c...@a...waw.pl>

    Dzień dobry.

    Opracowuję:

    - kampanie reklamowe
    - scenariusze stron internetowych / prezentacji multimedialnych / innych
    - artykuły sponsorowane
    - skuteczne formy reklamy w Internecie
    - nowatorskie pomysły reklamy zewnętrznej

    Wszystko w oparciu o realne potrzeby Klienta, jego faktyczną grupę docelową
    oraz własne analizy marketingowe poparte odrobiną wrodzonej intuicji w tej
    dziedzinie. Mogę startować w konkursach na przewodnie hasło reklamowe dużej
    firmy i pomysł na kompleksową kampanię reklamową.

    Jestem również zainteresowany podjęciem stałej współpracy z agencją
    reklamową.

    Pozdrawiam, proszę o kontakt e-mailem.

    Andrzej Wróblewski
    c...@a...waw.pl

  • 2. Data: 2002-07-16 22:32:45
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > firmy i pomysł na kompleksową kampanię reklamową.
    >
    > Jestem również zainteresowany podjęciem stałej współpracy z agencją

    Witam i pytam:

    Potfolio, adresy stron lub jakieś zajawki pracy twórczej Waszeci można otrzymać?

    Jeśli tak, to proszę wysłać (z krótkim wprowadzeniem w temat) na
    h...@p...pl

    Pozdrawiamy - mała agencja reklamowa (...ale jaka prężna!)