PracaGrupypl.praca.szukanaCopywriter - Jezeli prowadzisz wlasna firme, potrzebujesz mnie. › Copywriter - Jezeli prowadzisz wlasna firme, potrzebujesz mnie.
    From: "krs" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Copywriter - Jezeli prowadzisz wlasna firme, potrzebujesz mnie.
    Date: Fri, 1 Nov 2002 22:11:16 +0100

    Copywriter z doswiadczeniem - mlody, zdolny, wielokrotnie doceniany.
    Praca na jednorazowe zlecenie, lub na dluzej.

    Jezeli prowadzisz wlasna firme, obojetnie czy lodziarnie na rogu, czy duza
    siec sklepow samoobslugowych, potrzebujesz dobrej reklamy, zeby osiagnac
    dobry wizerunek, dobra marke, a wiec i dobry zysk.

    Jestem w stanie zapewnic Ci najlepsza, kompleksowa reklame. Gwarantuje ze
    dzieki niej poprawi sie twoja pozycja w branzy.

    www.krislob.prv.pl

    k...@w...pl