PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo Urząd pracy może...?Co Urząd pracy może...?
  • Data: 2004-09-22 17:57:00
    Temat: Co Urząd pracy może...?
    Od: " tom" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zrobić w mojej sprawie?
    Mam okazję odbyć staż. Tzn. firma wyraziła zgodę ale pojawił się problem.
    Mogę być przyjęty tylko i wyłącznie na staż. A studia skończyłem 2 lata i 2
    miesiące temu. Więc na normalny staż się nie łapię. Wiem, że Urzędy Pracy
    mają jakieś pieniądze z Funduszu Unijnego ale na to tez się nie kwalifikuję
    ponieważ minęły 2 lata odkąd jestem zarejestrowany jako bezrobotny (a tu
    kryterim że można być max. 2 lata bezrobotnym).
    I co mam teraz zrobić?
    Czy możliwe są jakieś przekręty ze strony Urzędu Pracy? Czy "po znajomości"
    takie problemy da się jakoś rozwiązać? Bardzo zależy mi na tym stażu a nie
    wiem jak ten orzech rozgryść.
    Mam nadzieję, że mi pomożecie.

    Pozdrawiam
    Tom