PracaGrupypl.praca.szukanaCisco.

  • 1. Data: 2002-05-16 13:45:44
    Temat: Cisco.
    Od: "Mick" <s...@s...pl>

    Witam.

    Szukam pracy (może byc na zlecenie) przy konfigurowaniu, rozwiązywaniu
    problemów routerów/switchy Cisco

  • 2. Data: 2002-05-16 14:11:57
    Temat: Re: Cisco.
    Od: "Krzysztof Niedzwiecki" <k...@b...com.pl>

    Czy ma Pan jakies certfikacje Cisco Systems?

  • 3. Data: 2002-05-17 07:30:47
    Od: "Mick" <s...@s...pl>

    Obecna firma nie wysyła mnie na egzaminy Cisco ale wiedza jest poparta 3
    letnim doświadczeniem w sieciach LAN/WAN opartych na urządzeniach Cisco,
    oraz szkoleniami :
    1.. HP OV Network Node Manager cz. I.
    2.. HP Podstawy systemu Unix.
    3.. HP Podstawy IT/Operations dla operatorów.
    4.. Administracja systemu HP-Unix i sieci na komputerach HP 9000(cz. I ).
    5.. Administracja systemu HP-Unix i sieci na komputerach HP 9000(cz. II,
    III ).
    6.. HP OV Net.Node Manager dla operatorów.
    7.. BCMSN.( Techmex )
    8.. BSCN. ( Techmex )
    9.. DC Edukacja Konfigurowanie routerów Cisco.
    10.. DC Edukacja Routery Cisco - zaawansowane możliwości.
    11.. 688 Internetworking with TCP/IP on Windows NT 4.0.
    12.. 1329 Administrowanie systemem MS Windows NT 4.0.
    13.. Sieci SDH.( tez praca mgr )
    14.. BCRAN. ( Hector )

  • 4. Data: 2002-05-17 07:39:25
    Od: "Krzysztof Niedzwiecki" <k...@b...com.pl>

    czy moze Pan podac jakis tel. lub e-mail,
    wazne jest tez gdzie szuka Pan pracy

  • 5. Data: 2002-05-17 07:49:13
    Od: "Mick" <s...@s...pl>

    Szukam pracy ( lub pracy na zlecenie ) w Katowicach lub okolicy. Jeżeli
    miałby Pan jakies oferty to prosze o kontakt na adres c...@p...fm

    Pozdrawiam.