PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciężka ale bobrze płatna...?

  • 11. Data: 2005-04-13 17:15:08
    Temat: Re: Ciężka ale dobrze płatna...?
    Od: 2...@i...pl

    byłbym bardzo wdzięczny...

  • 12. Data: 2005-04-13 18:39:49
    Temat: Re: Ciężka ale bobrze płatna...?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d3jbmc$qjl$3@news.onet.pl...

    http://www.prosafe.com

  • 13. Data: 2005-04-13 19:21:08
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 13 Apr 2005 16:54:27 +0200, <2...@i...pl> napisał:

    > ale podobno ciężko się na nie dostać. Chyba że znasz na to sposób?

    Nie wierz w platformy. Kiedys pisal o tym jeden z bylych (faktycznie
    pracujacych) pracownikow. Czasy silnych a glupich skonczyly sie tam w
    latach 50-ych, obecnie jest to nadal bardzo ciezka i dobrze platna praca,
    ale biora tylko wysoko wykwalifikowanych specjalistow (spelniajacych
    naturalnie warunki fizyczne). Tepych roboli (pardon - opisowo podaje
    oczekiwane stanowisko) nie potrzebuja. Mozesz pogoglac grupe (rok dwa
    wstecz) to znajdziesz ten wpis.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 14. Data: 2005-04-14 05:07:24
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Ale też wymaga odpowiedniehc uprawnień
    - obsługa piły łancuchowej (najmniejszy problem)
    - obsługa odpwoerdnich pojazdów "harvestery", "fowardery" itp
    - podstawy leśnictwa, tam "fizyczny" odpowiada za to co wytnie.
    W naszej częsi europy z reguły rekrutacja odbywa sie wśród studentów
    leśnictwa lub absolwentów techników leśnych.
    Pozdrawiam
    paweł