PracaGrupypl.praca.szukanaCiekawa praca internetowa

  • 1. Data: 2004-08-12 16:04:28
    Temat: Ciekawa praca internetowa
    Od: "Nemoe" <n...@p...fm>

    Zarabianie w domu. Proponuje Ci prace w domu, przy pomocy internetu, dzięki
    której można całkiem nieźle zarobić. Wszystko zależy od osobistego wkładu
    pracy, wystarczy 2-3 godziny dziennie w sieci. Jeśli jesteś zainteresowany(a)
    tą propozycją i chciałbyś dowiedzieć się więcej wyślij maila z tematem PRACA
    na adres: n...@p...fm a odeślę Ci szczegółowe informacje.

  • 2. Data: 2004-08-12 16:46:38
    Temat: Re: Ciekawa praca internetowa
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

> [...]
    zainteresowany(a)
    > tą propozycją i chciałbyś dowiedzieć się więcej wyślij maila z tematem

    O Boże!!! znowu PROGRAM21

  • 3. Data: 2004-08-12 20:27:57
    Od: "Mariusz Gralewski" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Jestem zainteresowany zamieszczona oferta i prosze
    i wiecej szczegółów.
    Mariusz Gralewski

  • 4. Data: 2004-08-12 22:15:30
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    > O Boże!!! znowu PROGRAM21

    poszukalem w necie. Ten caly program 21 to jakas gowniana piramida ?
    natchnione debilizmem teksty w stylu Amway'a.
    Śmierdzi.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 5. Data: 2004-08-17 18:53:34
    Od: "FiliP.v" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Mariusz Gralewski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0c9d.0000170a.411bd2cd@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Jestem zainteresowany zamieszczona oferta i prosze
    > i wiecej szczegółów.

    1) Takie rzeczy wysyłaj na priv

    2) Prywatnie - to jest zwykła piramidka. Jeśli nie czujesz się naprawdę
    mocny w marketingu internetowym oraz nie masz skrupułów natury moralnej -
    wtedy może coś zarobisz.

    pozdrawiam
    ____ ___
    | |_ | ||| | | |) } [+ www.philip.prv.pl +| www.ppii.biz ]
    |_| 000-(_)-000|_| [+ Prywatny Program Inwestycji Internetowych +]