PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza i urlopy › Ciaza i urlopy
    From: "MiRo" <_...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ciaza i urlopy
    Date: Sun, 16 Mar 2003 19:59:27 +0100

    Witam!

    Jestem zatrudniona na terminowa umowe o prace, ktora wygasa pod koniec
    lipca. W czerwcu spodziewam sie dziecka, moj laczny staz pracy to 2,5 roku.
    Moje pytania do Szanownych Grupowiczow sa nastepujace:

    1. Czy przysluguje mi urlop wychowawczy?
    2. Czy po wykorzystaniu urlopu macierzynskiego bede mogla wykorzystac urlop
    wypoczynkowy (boje sie, ze moze mi przepasc jesli nie wykorzystam go
    wczesniej)?
    3. Czy urlop macierzynski automatycznie rozpoczyna sie z dniem urodzenia
    dziecka, czy tez mozna sobie ustalic jego poczatek (np. na kilka dni przed
    spodziewanym porodem)?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    /Pozdrawiam