PracaGrupypl.praca.szukana › Chętnie pomogę przy pracach finansowo-księgowych, dolnośląskie

  • 1. Data: 2005-03-19 17:20:58
    Temat: Chętnie pomogę przy pracach finansowo-księgowych, dolnośląskie
    Od: "Joanna " <a...@g...pl>

    Chętnie pomogę przy pracach finansowo-księgowych (może być na zlecenie, może
    być w systemie prowizyjnym.
    Odbyłam 2 praktyki dwumiesięczne w księgowości, kurs: Kadry i Płace, prawo
    jazdy kat. B, praktyka w prowadzeniu samochodu 5 lat,j.niemiecki-dobrze, j.
    angielski-podstawowy, bardzo dobra znajomość programów: Word, Exel, Płatnik,
    Probit, Symfonia.
    Studentka 5 roku AE (zaocznie).
    tel: 0691 766 338

  • 2. Data: 2005-03-23 15:51:32
    Od: "m" <o...@p...onet.pl>

    Miasto poprosze ...

  • 3. Data: 2005-03-23 16:52:13
    Od: "Joanna tel.0693422596" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    m <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Miasto poprosze ...

    Jestem z Lubina, szukam pracy w województwie dolnośląskim, najlepiej w
    Lubinie, Legnicy lub okolicach.