PracaGrupypl.praca.szukanaChcę zmienić pracę.

  • 1. Data: 2005-09-01 11:26:17
    Temat: Chcę zmienić pracę.
    Od: "E B" <l...@N...gazeta.pl>

    Obecnie od ponad roku pracuję w Centrali Banku MIllennium w Departamencie
    Kredytów Hipotecznych w Warszawie. Stanowisko asystenckie. Obsługuję cztery
    poddepartamenty i dodatkowo Prezesa( oczywiście li i tylko biurowo:)) Znam
    trzy języki ( jeden bardzo dobrze, dwa średnio zaawansowanie ) parę programów
    komputerowych, umiem organizować szkolenia, rozmawiać z ludźmi, jestem miła i
    uśmiechnięta.I chcę zmienić pracę.!
    Obecnie najbardziej odpowiadałoby mi coś na niepełny etat, bo musze skończyć
    pisanie pracy magisterskiej. Ale jeśli robótka ciekawa by była to i cały etat
    też biorę.:)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ewa