PracaGrupypl.praca.szukanaChcę pracować!!!

  • 1. Data: 2005-07-07 13:44:35
    Temat: Chcę pracować!!!
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Wierzę w samo sprawdzającą się przepowiednie więc powtarzam słowa "chcę
    pracować" towarzyszy temu wiara i głęboka nadzieja że w końcu stanie się to
    rzeczywistością.
    Ukonczyłam Politechnikę Rzeszowską na wydziale Zarządzanie i Markting (tryb
    dzienny).
    Mam poczucie potenciału które dały mi studia.
    Znajomość jezyków obcych: angielski i rosyjskim określam na poziomie średnio
    zawansowanym.
    Obsługa komputera obejmuje (Word, Excel, Power Point, Internet)
    Posiadam prawojazdy kat.B
    Praktyki odbywałam w banku jeszcze w liceum. Na studiach zajmowałam sie się
    pracami dorywczymi: pomoc w pracach biurowych, wyjazdy za granicę połączone z
    nauką jezyka angielskiego.
    Praca z ludzmi sprawia mi ogromną przyjemność i pozwala się rozwijać. Posiada
    zdolność szybkiego uczenia się i poszerzania swojej wiedzy.
    Cechuje mnie wysoka automywacja, rzetelność, niebalalnośc myślenia oraz
    entuzjastyczne nastawienie do życia.
    Jeżeli zainteresowałam Państwa swoją osobą prosze o kontakt.
    Prosze o poważne oferty.
    Poszukuje Parcy w Rzeszowie lub okolicach, ewentualnie jestem gotowa zmienić
    miejsce zamieszkania.