PracaGrupypl.praca.szukanaCały świat !!!

  • 1. Data: 2002-02-27 11:47:26
    Temat: Cały świat !!!
    Od: "pp" <p...@w...pl>

    Poszukuję pracy!!!

    Najlepiej bardzo mobilnej z możliwością zawierania nowych ciekawych
    znajomości. Miejsce pracy - cały świat !!! (oprócz miejsc, w których
    temperatura spada poniżej -30 stopni C i utrzymuje się na tym poziomie przez
    wiele dni). Lubię być w ruchu, nienawidzę monotonii, łatwo nawiązuję nowe
    znajomości i dobrze radzę sobie w sytuacjach konfliktowych i
    nieprzewidywalnych. Jako dynamiczna osoba chciałbym dołączyć do energicznego
    zespołu, który da mi możliwość rozwijania i wykorzystania mojej wiedzy dla
    własnej satysfakcji oraz wymiernych obustronnych korzyści.

    Mam 25 lat, jestem kawalerem, wykształcenie śednie techniczne (technik
    dokumentacji budowlanej), studiowałem także na kierunku Administracja w
    Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu (1,5 roku) oraz na
    kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w Wyższej Szkole
    Umiejętności Społecznych w Poznaniu (1 rok), znajomosć angielskiego na
    poziomie podstawowym, dobra znajomosć komputera w środowisku Windows (Word,
    Exel), znajomość programów magazynowych SAARI i GTM, orzeczenie KIZ,
    skończony kurs obsługi wózków widłowych elektrycznych i spalinowych, kurs
    doskonalenia efektywnosci sprzedaży, Posiadam prawo jazdy kat. B oraz
    samochód, umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych, umiejętność
    sporządzania dokumentacji przetargowych (czynny udział w przetargach),
    doświadczenie w pracy na stanowisku: Sprzedawca Działu Budowlanego Castorama
    Poznań, Specjalista ds. Handlowych (branża: paliwa stałe - hurt; węgiel,
    koks, miały), Przedstawiciel Handlowy (branża: paliwa stałe j.w.),
    Przedstawiciel Handlowy (branża: urządzenia kopiujące - kserokopiarki) byłem
    także przez 1,5 roku współwłaścicielem składu opału w woj.
    zachodnio-pomorskim podczas nauki w technikum.

    Moje zainteresowania: odlewy gipsowe rąk, twarzy, piersi; muzyka polska
    (rock)

    Paweł
    kontakt: p...@w...pl