PracaGrupypl.praca.oferowana › Cały kraj / zlecenie / wyszukanie producenta w internecie.

  • 1. Data: 2003-04-25 19:41:40
    Temat: Cały kraj / zlecenie / wyszukanie producenta w internecie.
    Od: "djn" <c...@g...pl>

    W związku z planem rozszerzenia produkcji akumulatorów do

    radiotelefonów poszukuję producenta obudów. Chodzi mi konkretnie o

    obudowy następujące:

    Do radiotelefonów firmy YAESU:

    Typ radiotelefonu :

    1. FTH2010 typ poszukiwanego akumulatora FNB-14 lub FNB-12

    2. VX500 typ poszukiwanego akumulatora FNB-29

    3. VX10 typ poszukiwanego akumulatora FNB-47

    4. VX400 typ poszukiwanego akumulatora FNB-57

    Do radiotelefonów firmy Maxon:

    1. SL-70 & SP2000 typ poszukiwanego akumulatora SA-1170

    2. SP130 typ poszukiwanego akumulatora MPA-1200

    Do radiotelefonów firmy Motorola:

    1. GP300 typ akumulatora HNN9628

    2. GP900 typ akumulatora NTN7144

    3. GP320/340/360 typ akumulatora HNN9009

    4. P200 typ akumulatora NTN5521

    Nadmieniam, że w/w artykuły mogą być skojarzone z następującymi

    słowami:;two-way;, housing, cases, empty cases, transceiver,

    plastic, battery pack, ham radio.

    Poszukiwany wyrób powinien zawierać obudowę, (czyli plastik) oraz

    styki ( conectors)

    Zadaniem będzie również złożenie oferty zakupu: w ilości 100szt.

    kompletów w celu otrzymania ceny (udostępnię stosowne teksty).

    Interesuje mnie cena np.: za FNB14 ok. $2, SA1170 ok. $3.

    Producent znajduje się (prawdopodobnie) w Chinach lub na Tajwanie.

    Forma płatności za zlecenie; na umowę lub na fakturę. Wysokość;
    wynagrodzenia 500zł brutto za całość.

    Łącze pozdrowienia,

    Dariusz Nowak

    Elnex