PracaGrupypl.praca.oferowanaCały kraj/programistaCały kraj/programista
  • Data: 2003-03-09 12:00:56
    Temat: Cały kraj/programista
    Od: "Floater" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Poszukuje programu do obslugi jednoosobowej "firmy" prowadzacej nauke
    plywania.
    Prosze o orientacyjne oferty za ile moglby ktos dla mnie cos takiego
    napisac.

    Parametry programu:
    1) podzial na grupy uczniow (uczniowie z grupy maja zajecia w tym samym
    czasie)
    2) kazdy uczen ma indywidualny tryb nauki
    3) po kazdych zajeciach mozliwosc wprowadzenia dla kazdego ucznia osobno co
    z nim bylo przerobione
    4) oplaty, nie koniecznie za caly semestr, ale np. za liczbe godzin
    (rozne taryfy w zal. od liczby wykupywanych godzin albo rabaty za wieksza
    ilosc godzin, rabaty dla stalych klientow)
    5) podstawowe podsumowania, statystyki:
    - info o uczniu - do kiedy oplacone, do ktorej grupy zapisany, statystyka
    obecnosci na zajeciach
    - podsumowanie przychodow za dowolny okres czasu
    6) poki co bez podzialu na nauczycieli (tylko jeden)
    7) OS: od windows 95 w gore

    Wstepnie byloby tyle, potem ew. drobne dodatki.

    Prosze o odpowiedzi na maila:
    f...@w...pl

    Zdaje sobie sprawe, ze opis moze byc zbyt ogolny, jesli tak, to prosze o
    podanie ceny orientacyjnej
    lub o przeslanie mi doprecyzowanych przez siebie wymagan (licze na Wasza
    intuicje) wraz z oferta cenowa.
    Sprawa "srednio" pilna, termin do uzgodnienia, byleby nie np. za pol roku
    ;).
    Faktura mile widziana, ale nie jest to wymog.

    Ze wzgledu na brak czasu zastrzegam sobie prawo do nie odpowiadania na
    wszystkie oferty.

    Pozdrawiam
    Floater