PracaGrupypl.praca.oferowanaCały kraj / Programista PHP/MySQL

  • 1. Data: 2003-04-05 14:13:17
    Temat: Cały kraj / Programista PHP/MySQL
    Od: x...@p...onet.pl

    Szukam programisty, ktory za niewygorowane wynagrodzenie napisze dla mnie
    serwis internetowy wg mojej specyfikacji (PHP/MySQL/Apache).

    Zainteresowanych moja oferta prosze o kontakt e-mailowy na adres:
    krokodyl malpa zyrafa kropka com.

    Bede wdzieczny za umieszczenie w tresci listu informacji o wczesniej
    wykonanych serwisach internetowych w tej technologii - najepiej wraz z
    przyblizonym kosztem ich realizacji.

    Konrad Caban
    ul. Rymanowska 3
    02-916 Warszawa
    e-mail: krokodyl malpa zyrafa kropka com