-
1. Data: 2006-07-20 19:47:54
Temat: Cały kraj / Programista ASP + MDB / Zlecenie jednorazowe
Od: Kle Korr <k...@w...pl>
Witam,
poszukuję osoby, która podejmie się opracowania systemu edycji bazy
danych mdb (MS Access) przez przeglądarkę internetową. Technologia ASP.
Całość ma być oparta na rozwiązaniach darmowych do zastosowań
komercyjnych.
Sposób współpracy - umowa o dzieło lub faktura.
Oferty cenowe i czasowe proszę przesyłać na adres:
krzychu.lem (at) gmail.com z tematem "ASP+MDB"
Funkcjonalność (zarys, własna inwencja wskazana):
1. Edycja:
a) Edycja danych w wybranej tabeli ? większość tabel w bazie to proste
tabele z kilkoma/kilkunastoma kolumnami, dwie bardziej rozbudowane
składają się z kilku podtabel ? formatka do edycji będzie musiała mieć
ściśle określona formę (daję wzór w html) i przy jej pomocy edytowane
będą podtabele. W obu rozbudowanych tabelach będzie musiało być proste
narzędzie sprawdzające, czy wartości z kilku pól dają określoną sumę
(jak nie to musi się pokazać ostrzeżenie).
b) Możliwość włączenia słownikowania dla edycji (po zaznaczeniu
odpowiedniej opcji słownik tworzony dynamicznie na podstawie zawartości
danych w określonej kolumnie)
c) Przy rozpoczęciu edycji i nowej dacie (kolejny dzień) tworzona ma być
kopia edytowanej tabeli z odpowiednim oznaczeniem daty, np.
nazwa_tabeli_d20061231 i ta kopia ma podlegać edycji.
d) Logowanie użytkowników z odpowiednimi ograniczeniami (admin,
użytkownik, oglądacz (tutaj z możliwością wyłączenia logowania))
e) Wielodostęp do edycji bazy
f) Opcja "podziału" ? rekord bazy dzielony jest na X rekordów, z
przeniesieniem zawartości i nadaniem nowych unikalnych identyfikatorów i
ich natychmiastową edycją (wyróżnienie do edycji)
g) Formularz dodawania zdjęć (dokumentów graficznych JPG, TIF, itp.),
zapisanie zdjęcia w odpowiednim katalogu, w bazie pojawia się tylko link
do fotografii. Do jednego rekordu może zostać dodanych kilka zdjęć w
grupach (zdjęcia, dokumentacja, itp.)
h) Autonumerowanie nowych pozycji bazy (unikalne identyfikatory)
i) Przy dodawaniu pozycji w tabeli nadrzędnej automatyczne dodanie
rekordów w tabelach podrzędnych (powiązanych relacjami) z odpowiednim
identyfikatorem i odwrotnie - przy usunięciu rekordu z tabeli
nadrzędnej usunięcie wszystkich podległych (relacja wg identyfikatorów)
j) Osobna tabela z danymi usuniętymi z bazy z możliwością ich ponownego
włączenia do tabel
2. Administracja:
a) Ograniczenia w stopniu edycji dla grup użytkowników:
- oglądacz tylko oglądanie (wyszukiwanie, zapytania logiczne).
- użytkownik ? edycja tabel (bez dodawania/usuwania kolumn i tabel)
- admin ? pełna kontrola nad bazą, dodawanie i usuwanie tabel,
modyfikacja struktur tabel, kolumn itd.
b) Panel administracyjny dla admina do definiowania użytkowników
c) Rejestr zmian dla poszczególnych użytkowników w osobnych tabelach dla
każdego użytkownika (nazwa, czas zmiany, zmieniona tabela, jaka wartość)
? podgląd tej tabeli ma tylko admin
3. Layout:
a) Automatyczne pobranie listy tabel i kolumn do wyświetlania i edycji
b) Podgląd danych z wyszukiwaniem wg kolumn, sortowaniem wg kolumn,
zapytaniami logicznymi (prostymi typu pole=XXX, czy wartość_pola > YYY)
c) Interfejs graficzny prosty, dla prostych użytkowników. Najważniejsza
jest przejrzystość i funkcjonalność. Admin ma możliwość wprowadzenia
zmian wyglądu (kolorystyka, logo, itp.)
4. Inne:
a) Produkt powinien zostać przekazany w komplecie z kodem źródłowym,
dokładną instrukcją instalacji (i deinstalacji) krok po kroku na czystym
systemie Win (2k, XP) i pakietami instalacyjnymi niezbędnych komponentów
(tylko rozwiązania darmowe do zastosowań komercyjnych).
b) Prosty instalator całości jest mile widziany.
c) Dane testowe przekazane zostaną po podpisaniu umowy.
Po zakończeniu projektu istnieje możliwość kontynuowania współpracy i
rozwijania projektu.
--
K.Lem