PracaGrupypl.praca.szukana › Cała Polska-masz pomysłna współpracę ????

  • 1. Data: 2004-07-04 09:31:51
    Temat: Cała Polska-masz pomysłna współpracę ????
    Od: "Jacek " <j...@v...pl>

    Witam ?????????

    Jestem zainteresowany podjęciem pracy lub współpracy posiadam lokoal o pow 30
    m2+wc+magazyn podreczny+parking w dobrym miejscu,smochód,media ,komputer
    +obsługa w stpniu b.dobrym.Dyspozycyjnosc 24 h.
    Może ..........przedstawicielstwo, biuro,posrednictwo,przesyłki itp.
    MOŻE KTOŚ MA INNE PROPOZYCJE DOTYCZACE WYKORZYSTANIA MIEJSCA I
    Jestem otwarty na wszelkie propzycje.

    Miejsce zamieszkania Wałcz woj.zachodniopomoerskie
    miejscowosc połozona centarlnie 100km Sczecin ,Poznań,Gdansk,Gorzów,Koszlin ITP
    Istnieje mozliwość zatrzymywania sie i noclegu ,,,,,,,,,,?????????
    Rozważę każdą sensowna propozycje ,,,,,,,,,,,,

    e-mail : j...@i...pl
    tel.888 711 965
    .
    Jacek Raczyński