PracaGrupypl.praca.oferowana › Cała Polska / autorzy (haking i Open Office)

  • 1. Data: 2003-01-17 17:11:43
    Temat: Cała Polska / autorzy (haking i Open Office)
    Od: Piotr Sobolewski <p...@s...com.pl>

    Szukam autorów artykułów do "Software 2.0 Extra", numer
    o hakingu / bezpieczeństwie (czekam na odpowiedzi do 2003.01.14)
    oraz numer o Open Office (czekam na odpowiedzi do 2003.02.01)

    Więcej szczegółów na priw.

    ps. podobne ogłoszenie dawałem na tej grupie pod
    koniec grudnia. Jeśli ktoś pisał wtedy do mnie i nie otrzymał
    odpowiedzi - proszę o ponowny kontakt. Miałem małą awarię
    i straciłem część mejli.

    --
    Piotr Sobolewski
    p...@s...com.pl