PracaGrupypl.praca.oferowanaCała Polska - Osoby przyjmujące zlecenia (poligrafia)

  • 1. Data: 2002-10-17 16:24:30
    Temat: Cała Polska - Osoby przyjmujące zlecenia (poligrafia)
    Od: "Darek.S" <d...@o...pl>

    Dotyczy całej Polski - preferowane większe miasta.

    Drukarnia poszukuję osób z zacięciem handlowym do zbierania zleceń,
    wyszukiwania klientów na wizytówki i kalendarzyki listkowe (w przyszłości
    możliwość współpracy przy pełnej ofercie).

    U mnie, 1000 szt. wizytówek, lub kalendarzyków kosztuje 100 zł netto -
    preferowana cena dla klienta docelowego, to około 200 zł - niemniej nie
    ustalam maksimum i za bardzo mnie to nie interesuje.

    Powyższa oferta, to druk offsetowy, full kolor, dwustronne, profesjonalne
    wykończenie.

    Wymagania:
    1. Dostęp do Internetu
    2. Chociaż podstawowa znajomość programów graficznych.
    3. Dodatkowym atrybutem było by prowadzenie własnej działalności
    gospodarczej, choć nie jest to konieczne.

    Bliższe informacje, wyjaśnienia, pytania proszę kierować na:
    w...@o...pl

    Pozdrawiam
    Dariusz S.