PracaGrupypl.praca.szukanaCZY CHCESZ BYĆ ATRAKCYJNA?

  • 1. Data: 2003-01-07 18:05:46
    Temat: CZY CHCESZ BYĆ ATRAKCYJNA?
    Od: "Iza" <d...@o...pl>

    Czy podoba Ci się Twój własny wizerunek? Czy spoglądasz w lustro bez cienia
    niezadowolenia?
    Jeśli tak, to już w tej chwili możesz przejść do innych wiadomości. Jeśli
    nie, poświęć sobie (tak, SOBIE) jeszcze parę chwil...

    Masz nóż na gardle a dalej nie wiesz w co ubrać się na uroczyste przyjęcie
    firmowe? Zawartość Twojej szafy okazuje się mało adekwatna do nowej,
    wspaniałej pracy, którą w końcu udało Ci się wywalczyć? Zupełnie pogubiłaś
    się w propozycjach światowych kreatorów, a jednak pragniesz pozostać
    atrakcyjna?

    Skontaktuj się ze mną!

    Od klasyki po ekstrawagancję, od opracowywania image'u po tworzenie
    niepowtarzalnych kreacji z tego, co dostępne na polskim rynku - szczera,
    obiektywna, ale jak najbardziej konstruktywna opinia na temat Twoich
    stylizacyjnych możliwości. Dzięki mnie poczujesz się piękna bez względu na
    stan swojego konta i rozmiar swoich ubrań.

    Jeśli masz czas, możemy spotkać się przy kawie i porozmawiać o Tobie przy
    muzyce tętniącego życiem miasta. Jeśli czas Cię nagli, przyślij mi swoje
    zdjęcie, i napisz coś o sobie. Biorąc pod uwagę Twój styl bycia stworzę dla
    Ciebie osobisty katalog ubrań, w których zabłyśniesz przy każdej okazji.
    Uwzględniając Twój charakter, Twoją pracę i w końcu zasób Twojego portfela
    dobiorę odpowiednie dodatki, a nawet opracuję kolorystykę makijażu i dam
    adres dobrego fryzjera.

    Dla pierwszych trzech osób wykonam projekty za darmo!

    Dla reszty zrobię to po wyjątkowo niskich cenach...

    Już wkrótce będziesz mogła obejrzeć moje dotychczasowe projekty na stronie
    www. Teraz zaufaj mi i skontaktuj się ze mną!

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Twój osobisty stylista
    Iza