PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV po angielsku

  • 1. Data: 2003-07-30 16:18:10
    Temat: CV po angielsku
    Od: "Mike" <m...@b...spamu.wp.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Was pisał CV i cover letter po angielsku ? Czy różnią się one w
    jakiś znaczący sposób od ich polskich odpowiedników ?
    Druga sprawa: w którym miejscu CV należy umieścic numer referencyjny ?
    Nigdzie nie mogę znaleźć nawet wzmianki o miejscu, w którym powinien się
    znaleźć taki numerek.

    Pozdrawiam
    Mike

  • 2. Data: 2003-07-30 23:10:37
    Temat: Re: CV po angielsku
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Mike" <m...@b...spamu.wp.pl> writes:

    > Witam,
    > Czy ktoś z Was pisał CV i cover letter po angielsku ? Czy różnią się one w
    > jakiś znaczący sposób od ich polskich odpowiedników ?

    to, czy sie roznia, zalezy od tego, na jaki rynek pracy starasz sie
    zalapac.

    nie wiem jak gdzie indziej, ale schemat CV w USA jest dosc rozny od
    tego polskiego.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2003-07-31 10:20:59
    Od: "Malin" <m...@m...info>

    Tutaj Ci umieściłem przykłady:
    www.muzycy.com.pl/curriculumvitae-wzorangielski.doc
    www.muzycy.com.pl/curriculumvitae-wzorniemiecki.doc

  • 4. Data: 2003-07-31 21:31:07
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Malin" <m...@m...info> writes:

    > Tutaj Ci umieściłem przykłady:
    > www.muzycy.com.pl/curriculumvitae-wzorangielski.doc
    > www.muzycy.com.pl/curriculumvitae-wzorniemiecki.doc

    jesli chcesz, zeby je obejrzala to przerob na forme tekstowa.
    nie posiadam worda ani windows i nie mam zamiaru posiadac.