PracaGrupypl.praca.szukanaCV i listy motywacyjne

  • 1. Data: 2005-07-12 13:13:36
    Temat: CV i listy motywacyjne
    Od: "Marzena" <m...@a...pl>

    Napiszę lub pomogę w zredagowaniu. Cena do ustalenia w zależności od
    indywidualnych przypadków. Wysoka skuteczność napisanych przeze mnie dokumentów
    aplikacyjnych (zwykle ludzie są zapraszani na rozmowę kwalifikacyjną przez
    potencjalnego pracodawcę, który otrzyma napisane przeze mnie życiorys i list:).
    Kontakt: wyłącznie mailowy: m...@a...pl

  • 2. Data: 2005-07-12 15:59:51
    Temat: Re: CV i listy motywacyjne
    Od: Tomi <b...@s...pl>

    Marzena napisał(a):
> [...]
    > potencjalnego pracodawcę, który otrzyma napisane przeze mnie życiorys i list:).

    Sorry ale zazwyczaj zalezy to od tego czy ktos nadaje sie na dane
    stanowisko.W liscie motywacyjnym mozna nabajerowac jaki to sie jest
    boskim ale w cv pisze sie to co sie umie naprawde.
    Takie jest moje zdanie.