PracaGrupypl.praca.szukanaCODER(HTML,CSS,DHTML) PROGRAMISTA (PHP+MySQL, ActionSCript) - ZdalnaCODER(HTML,CSS,DHTML) PROGRAMISTA (PHP+MySQL, ActionSCript) - Zdalna
  • Data: 2004-03-07 15:48:52
    Temat: CODER(HTML,CSS,DHTML) PROGRAMISTA (PHP+MySQL, ActionSCript) - Zdalna
    Od: Piotr Lewandowski <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Od kilku lat zajmuje sie programowaniem. Potrafie:
    - Szybko, sprawnie i dokladnie kodowac w HTML, DHTML i CSS
    - Bardzo dobrze programowac w PHP uzywajac baz danych MySQL
    - Programowac we flashu (Action Script) - gry, prezentacje, www
    - Laczyc ze soba wszystkie wyzej wymienione techniki.

    Interesuje mnie praca zdalna. Kontakt osobisty wchodzi w gre na terenie
    Stargardu Szczecinskiego, ewentualnie Szczecina. Jednak preferuje
    kontakt przez komunikator GaduGadu, telefoniczny lub mailowy. Posiadam
    stale lacze i spedzam sporo czasu w sieci.

    Moge podjac wspolprace z grafikiem, ktorego rola ogranicza sie tylko do
    projektu graficznego, a reszta zajmuje sie ja.
    Moge takze sam przyjac projekt do realizacji (grafika znajde sam).

    Co do pieniazkow... - oczywiscie wycena indywidualna kazdego projektu.

    Oto projetky przy ktorych pracowalem:
    - http://kregielnia.stargard.com.pl
    - http://senser.pl
    - http://optic.pl
    - http://fanaberia.com
    - http://axelkuziel.com
    - http://horrorwood.pl
    - http://irc.staragrd.pl
    - wspolpracuje z portalem stargard.com.pl wlasnie w roli programisty
    - napisalem wiele innych skryptow, etc...

    Podzdrawiam

    --
    <? Piotr Lewandowski ?>
    <? GaduGadu: 555161