PracaGrupypl.praca.dyskusje › CIEKAWE PYTANIE - WARTO SPOJRZEC - INFORMATYCY

  • 1. Data: 2003-03-18 08:10:43
    Temat: CIEKAWE PYTANIE - WARTO SPOJRZEC - INFORMATYCY
    Od: "zajac77" <z...@h...pl>

    Witam WAS

    Zastanawiam sie czy duze jest ofert pracy jednonarozwej dla informatykow,
    programistow, grafikow itd. czy sporo jest ofert pracy na jedno wykonanie
    jakiejs pracy i koniec np. napisz program ktory bedzie robil to i to ( i
    koniec )

    zastanawiam sie ile jest takich ofert pracy i czy wogole da sie z czegos
    takiego normalnie zyc a nie pracowac na etacie gdzies normalnie..
    dajcie znac jesli robiecie takie rzeczy bo zastanawiam sie nad tym bardzo
    powaznie!!

  • 2. Data: 2003-03-18 12:48:06
    Temat: Re: CIEKAWE PYTANIE - WARTO SPOJRZEC - INFORMATYCY
    Od: "Shuwar" <s...@b...pl>

    Użytkownik "zajac77" <z...@h...pl> napisał:
[...]

    Utrzymac raczej sie nie da, sam pracuje na etacie a jedynie dorabiam sobie
    co jakis czas wykonujac dodatkowe prace na umowe zlecenie.
    Jedno spostrzezenie: nie udalo mi sie jeszcze ani razu nawiazac wspolpracy z
    kims kto poszukuje osoby do wykonania zlecenia
    poprzez internet - zaczynam zastanawiac sie, czy te internetowe oferty to
    nie jest tylko i wylacznie badanie rynku.

    Pozdrawiam
    Shuwar

    ======
    $ Domowe Finanse, Budżet, Planowanie Wydatków, Bilans, Konto,
    $ Oszczędności, Wydatki, Przychód, Rozchód, Zarządzanie Pieniędzmi
    $ to proste z programem ShuCASH 4NE
    $ http://shucash.boo.pl
    ======

  • 3. Data: 2003-03-18 14:55:59
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > takiego normalnie zyc a nie pracowac na etacie gdzies normalnie..
    > dajcie znac jesli robiecie takie rzeczy bo zastanawiam sie nad tym bardzo

    IMO jeszcze 3 - 4 lata temu było stosunkowo mało osób, które by potrawfiły
    cokolwiek w szeroko rozumianej informatyce i o fuchy było łatwiej (częściej
    i relatywnie drożej) a teraz informatyków się namnożyło, są w każdej
    rodzinie i w każdym bloku (nie wnikam w umiejętności), podobnie z małymi
    firmami informatycznymi.

  • 4. Data: 2003-03-18 15:49:00
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > i relatywnie drożej) a teraz informatyków się namnożyło, są w każdej
    > rodzinie i w każdym bloku (nie wnikam w umiejętności), podobnie z małymi

    Fajne okreslenie - "sie namnozylo"! A gdzie maja sie mnozyc? w kopalniach?
    rolnictwie? przemysle ciezkim? ludzie ksztalca sie tam gdzie jest popyt na
    ich prace i trudno miec chyba o to do nich pretensje.

  • 5. Data: 2003-03-18 17:39:00
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Tue, 18 Mar 2003 08:10:43 +0000, zajac77 wrote:

> [...]
    > programistow, grafikow itd.
    > zastanawiam sie ile jest takich ofert pracy i czy wogole da sie z czegos

    Takiej pracy jest relatywnie sporo, ale jest tez i duza konkurencja
    na rynku, wiec raczej nie licz na to ze zlecenia "znajda sie same" czy na
    ogloszenia. Samemu bedzie ci ciezko, IMHO najlepiej dogadac sie z kims kto
    Ci będzie aktywnie poszukiwal zlecen.

    Rygel

  • 6. Data: 2003-03-18 23:14:30
    Od: "insulation" <i...@p...onet.pl>

    Poziom wiedzy informatycznej w społeczeństwie powoli rośnie.
    Jakis efekt piracenia na potęgę musi być.
    Dodajmy rozwój narzędzi programistycznych, literaturę w PL
    Ponad to programy jeśli dobrze zrobione sa długowieczne.
    Za pomoca Office i VBA mozna rozwiazać większość zwykłych problemów.
    Na świecie powstaje masa doskonałego freeware, opensource itd.
    Przyszłość to informat. stosowana > spec. biolog., genet., chem. itd.
    Ile można pisać edytorów, przeglądarek, serwerów ?

    A i tak w końcu zastąpią was Artilekty.

    Pozdrawiam
    wini

  • 7. Data: 2003-03-19 08:55:08
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Fajne okreslenie - "sie namnozylo"! A gdzie maja sie mnozyc? w kopalniach?
    > rolnictwie? przemysle ciezkim? ludzie ksztalca sie tam gdzie jest popyt na
    > ich prace i trudno miec chyba o to do nich pretensje.

    Nie mam.

  • 8. Data: 2003-03-19 11:27:39
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Wed, 19 Mar 2003 00:14:30 +0100, insulation wrote:

    > Przyszłość to informat. stosowana > spec. biolog., genet., chem. itd.

    No i bardzo dobrze, kolejni klienci na oprogramowanie :)

    > Ile można pisać edytorów, przeglądarek, serwerów ?

    A kto powiedział o serwerach czy edytorach? Na soft do
    wspomagania kontaktu z klientem można stosunkowo łatwo namówić
    nawet małą firmę (wystarczy odpowiednio wskazać korzyści) - a
    takie oprogramowanie raczej nie jest sprzedawane w pudełkach
    bo pisze się je "pod firmę".
    Może przyszłość to jest genetyka, ale teraźniejszością
    jest CRM i Workflow... i na tym można zarobić.

    Rygel

  • 9. Data: 2003-03-20 11:11:43
    Od: "Henry" <h...@N...gazeta.pl>

    jacek <g...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Fajne okreslenie - "sie namnozylo"! A gdzie maja sie mnozyc? w kopalniach?
    > rolnictwie? przemysle ciezkim? ludzie ksztalca sie tam gdzie jest popyt na
    > ich prace i trudno miec chyba o to do nich pretensje.

    Raczej ksztalca sie tam gdzie im sie wydaje ze bedzie fajniej.
    Szczegolnie ze zgodnie z ludzka specyfika na "informatyce" zna
    sie kazdy kto potrafi wlaczyc komputer ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry