PracaGrupypl.praca.oferowanaCALA POLSKA - LOWCA ZLECEN

  • 1. Data: 2003-05-27 14:51:29
    Temat: CALA POLSKA - LOWCA ZLECEN
    Od: s...@b...pl (turcjan)

    Praca polega na zdobywaniu zlecen na wizytówki. Wystarczy nawiazac kontakt z
    klientem zainteresowanym posiadaniem takowych, za co - w razie zrealizowanej
    transakcji - mozna otrzymac od 40 do 60 PLN (sprzedajemy minimum 1000 szt.).
    Mozliwosci zarobkowania zaleza od miejsca zamieszkania i zdolnosci
    interpersonalnych, ale nie mam zadnych skonkretyzowanych wymagan. Potrzebny
    do pracy jest komputer z podlaczeniem do internetu, przydatna kolorowa
    drukarka atramentowa. Po zebraniu zlecenia przysylasz mi dane mailem, ja
    robie projekt, Ty pokazujesz go klientowi (lub podajesz mi jego e-mail,
    jesli tak sie sklada, ze i on ma dostep do internetu). I to wszystko, klient
    sie zgadza lub prosi o wprowadzenie jakichs poprawek, druk, faktura, wysylka
    bezposrednio do niego.

    turcjan (malpa) o2.pl

    (wstaw @ zamiast (malpa) )