-
1. Data: 2004-04-21 09:01:53
Temat: - - -C O P Y W R I T E R - - -
Od: "Ryszard Zięba" <r...@p...onet.pl>
KIM JESTEM....?
Ryszard Zięba
0506-296-221
r...@p...onet.pl
CO ROBIĘ ?
-koncepcje nazewnicze produktów i usług
-hasła reklamowe
-hasła wizerunkowe
-kreacja marek
To wszystko w ramach określonej grupy docelowej, pozycjonowania, czy tez innych
wymagań Klientów. Wszystkie propozycje w oparciu o opracowaną przeze mnie
metodę.
DLACZEGO?
Motto mojego działania jest następujące:
,,Satysfakcja Klienta, radość tworzenia, później rozliczenia”.
Pierwszego lipca 2002 rozpocząłem współpracę z największą (według danych ze
strony WWW) pod względem obrotów firmą konsultingowo-nazewniczą Dragon Rouge.
Dzięki tej współpracy zdobyłem doświadczenie i potwierdziłem swoje zdolności
twórcze.
Moim celem jest profesjonalna obsługa każdego Klienta i obustronna satysfakcja
z wykonanej pracy i jej efektów.
Nie jest mi obca praca z briefem, a co ważniejsze, dotrzymuję tajemnicy o
zamierzonych działaniach marketingowych.
DLA KOGO?
Współpraca z Dragon Rouge dała mi możliwość pracy na rzecz następujących firm:
- PEKAO S.A.
współautorstwo nazwy nowego projektu
- Bank Millenium
uczestnictwo w projekcie nazewniczym dla usługi bankowej; moja propozycja
została przedstawiona Klientowi i znalazła się w kręgu zainteresowań Banku
- Elite Polska (Lavazza)
uczestnictwo w projekcie dotyczącym nazwania promocji z kalendarzem dla kawy
Lavazza; moje pomysły wpłynęły na ostateczną nazwę promocji: ,,365 dni,
wyjątkowych jak Lavazza”
- Nestle Polska
uczestnictwo w trzech projektach nazewniczych dla nowych produktów
- …………………
230;…………………
;…………………&#
8230;……- miejsce dla Państwa.
JAK?
Schemat działania (realizacji zlecenia) jest następujący:
KONTAKT
I
DANE
I
KREACJA
I
PREZENTACJA
I
ROZLICZENIA
KONTAKT - preferowany jest kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę
elektroniczną. Najkorzystniej będzie za pomocą poczty elektronicznej ustalić
termin rozmowy telefonicznej. Daje to czas na przygotowanie i przede wszystkim
stwarza możliwość przeprowadzenia rozmowy w komfortowych warunkach. Ideałem, do
którego z czasem będę dążył, jest bezpośrednie spotkanie z Klientem.
DANE:
grupa docelowa
pozycjonowanie
informacje o produkcie
Państwa oczekiwania
konkurencja
terminy
cena
inne
PREZENTACJA - zobowiązanie do przedstawienia 5-6 propozycji.
ROZLICZENIA - na podstawie umowy o dzieło i w sposób bezgotówkowy.
Z umowy o dzieło wraz z prawami autorskimi i 50% kosztem uzyskania przychodu
skorzystamy, gdy zdecydują się Państwo na zakup konkretnej nazwy.
Z umowy o dzieło bez praw autorskich i 20% kosztem uzyskania przychodu
skorzystamy, gdy nie zdecydują się Państwo na zakup nazwy (wynagrodzenie tylko
za pracę kreacyjną).
Możliwe jest zdefiniowanie indywidualnych warunków współpracy.
ILE?
Wszystkie ceny do negocjacji. Cena wyrażona w kwocie brutto. Kwota rozliczenia
uzależniona od etapu, na jakim zakończy się współpraca odnośnie danego projektu.
***
Rozpoczęcie współpracy oznacza akceptacje powyższych warunków.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl