PracaGrupypl.praca.szukanaC# / MS-SQL DeveloperC# / MS-SQL Developer
    From: Developer <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: C# / MS-SQL Developer
    Date: Mon, 06 Apr 2009 17:49:14 +0200

    Witam,

    Jestem programistą C# oraz MS SQL Server z ponad 4-letnim
    doświadczeniem. Wielokrotnie brałem udział w całym procesie wytwarzania
    oprogramowania (definiowaniu wymagań, analizowaniu, projektowaniu,
    modelowaniu, implementacji, dokumentowaniu). Specjalizuję się w
    wytwarzaniu aplikacji desktopowych oraz aplikacji webowych. Mogę także
    dostarczyć dokumentację dla użytkownika oprogramowania oraz dokumentację
    projektową z użyciem diagramów UML, ERD, opisem przypadków użycia,
    scenariuszów, komponentów itd.

    Tworzenie oprogramowania to moja pasja. Za każdym razem, kiedy dostaję
    nowy projekt do zaprojektowania i wykonania jestem bardzo podekscytowany
    dlatego, że mam nową możliwość pomóc Tobie w osiągnięciu swoich własnych
    celów. To sprawia, że jestem bardzo zmotywowany do wykonania swojego
    zadania przy zachowaniu dobrej jakości nawet przed planowanym czasem.

    Jeśli masz do zrealizowania projekt i chcesz widzieć uśmiech na swojej
    twarzy w momencie gdy produkt będzie gotowy pisz śmiało, czekam.

    z wyrazami szacunku
    daniel

    h...@g...com