PracaGrupypl.praca.szukana › Bydgoszcz, grafik, webmaster, copywriter

  • 1. Data: 2005-05-02 11:26:09
    Temat: Bydgoszcz, grafik, webmaster, copywriter
    Od: "Małgosia S" <g...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie,

    Szukam dorywczej pracy jako grafik, webmaster. Zajmuję się tworzeniem stron
    internetowych, ulotek,logo, obróbką zdjęć, ich czyszczeniem (np. stare
    fotki), trochę fotomontażem, przygotowywaniem map (na podstawie np. planów
    zagospodarowania przestrzennego) etc.
    Wykorzystuję do pracy głównie: Photoshopa, Dreamweaver, FreeHand - biegle
    wykorzystuję ich możliwości, w razie konieczności posługuję się także innymi
    programami, jednak wyżej wymienione należą do moich ulubionych :)

    Znam język angielski w stopniu dobrym.
    Mam stały dostęp do internetu.

    Do moich prac należą m.in.:
    www.dar.art.pl
    www.karate-bushido.pl
    www.zlot.studio.net.pl
    www.betpol.com.pl

    Bardzo szybko piszę na komputerze. Przepiywałam już prace magisterskie,
    licencjackie, książki, inne teksty. Jestem więc zainteresowana także i pracą
    w tym charakterze.

    kontakt: g...@g...pl, gg: 2654452

    pozadrawiam :)