PracaGrupypl.praca.szukanaBydgoszcz/Pracownik za darmo!

  • 1. Data: 2003-05-04 12:21:21
    Temat: Bydgoszcz/Pracownik za darmo!
    Od: "Forester" <f...@o...pl>

    Jestem uczniem 4 kl. jednego z Bydgoskich technikow. Poszukuje zakladu
    pracy, ktory umozliwi mi odbycie specjalizacji zawodowej o kierunku "Systemy
    i sieci komputerowe" w terminie od 1 wrzesnia br. do konca roku szkolnego.
    Prace wykonywalbym przez 1 dzien w tygodniu (planowane wtorki) przez 5h.

    Znam:
    - platforme JAVA (aplikacje w oparciu o Swing & AWT, servlety itp.)
    - technologie XML
    - jezyk Pascal
    - HTML, CSS, programy graficzne do tworzenia graf. na potrzeby stron WWW
    - sprzet komputerowy i sieciowy
    - dobrze j. ang.

    Doswiadczenie:
    - Praca przez 1 rok w charakterze koserwatora sprzetu komputerowego i sieci
    - Na zyczenie przesle wykonane strony lub aplikacje

    Caly czas sie ucze, wiec do wrzesnia jestem w stanie opanowac inne wymagane
    technologie.

    Pozdrawiam
    Forester