PracaGrupypl.praca.dyskusjeByc moze NTG - wspolpracaByc moze NTG - wspolpraca
  • Data: 2002-06-04 14:16:24
    Temat: Byc moze NTG - wspolpraca
    Od: Bartek <b...@N...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Kilka dni temu uczestniczylem w prezentacji firmy informatycznej.
    Firma ta starala sie przedstawic swoja dzialalnosc tzn. to czym sie zajmuje
    teraz jak i to czym bedzie sie zajmowac w przyszlosci. Prezentacja miala
    miejsce na uczelni informatycznej i firma chciala chyba 'pokazac sie'
    przyszlym informatykom. Lecz ja nie o tym.

    Problem moj polega na tym iz posiadam wlasny pomysl na rozwoj takowej
    firmy, mniej wiecej zbieram informacje na ten temat od okolo pol roku,
    jednak nie stac mnie na rozpoczecie takiej dzialanosci. Firma o ktorej
    pisalem wyzej nic nie mowila o tego typu dzialanosci na ktora mam pomysl,
    wiec mysle ze byliby otwarci na moja propozycje. Jednak czy moge im zaufac
    i pojsc do nich i przedstawic moj biznes plan oraz porozmawiac na temat
    wspolpracy, przeciez rownie dobrze firma moze odmowic mi wspolpracy a za 3
    miesiace sama wprowadzic na rynek to co chcialem zrobic ja.

    Czy moge sie zabezpieczyc prawnie przed tego typu sytuacja? Czy nie mam
    takiej mozliwosci? Gdzie moge znalezc cos na ten temat w internecie?