PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrytyjski rynek pracy otwarty dla PolakówBrytyjski rynek pracy otwarty dla Polaków
  • Data: 2002-12-10 15:56:58
    Temat: Brytyjski rynek pracy otwarty dla Polaków
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może to temat bardziej na pl.praca.dyskusje, ale ponieważ na
    pl.sci.ekonomiczne ostatnio więcej ogłoszeń niż jakichkolwiek
    dyskusji to proponuję tu (FUT warning dla pl.praca.dyskusje):

    Miller: brytyjski rynek pracy będzie otwarty dla Polaków

    Rząd brytyjski podjął decyzję o pełnym otwarciu rynku pracy
    dla obywateli polskich od dnia wejścia naszego kraju do UE
    - poinformował we wtorek przed posiedzeniem rządu premier
    Leszek Miller.

    Więcej: http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34308,1203598.html

    Jakieś komentarze? Ktoś się wybiera ewentualnie? Może też ktoś
    kto już tam pracuje się wypowie na temat tej informacji?

    --
    Dariusz Jaworski | "Ja jestem osłem i ty jesteś osłem" - Anthony de Mello |
    d...@s...edu.pl | Jeśli koniecznie musisz odpisać prywatnie s/edu/waw :) |

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ <- polska wersja quiz'u dla nerdów/geeków/etc. ;)