PracaGrupypl.praca.szukana › Brak pomysłu na trzepanie kasiory.

  • 1. Data: 2004-01-07 22:05:17
    Temat: Brak pomysłu na trzepanie kasiory.
    Od: koroner <c...@f...internet.pl>

    Mam komputer, stały dostęp do internetu i bardzo dobrze znam się na
    fotografii. Brak mi tylko pomysłu na to, jak z tego wytrzepać kasiorę.
    Czekam na ciekawe pomysły. Zainteresowanych proszę o kontakt bezpośredni
    mailem, bo ja na grupę zaglądam bardzo nieregularnie. Pisząc do mnie
    proszę zwrócić uwagę na zmieniony nieco adres e-mail.

  • 2. Data: 2004-01-14 14:32:39
    Temat: Re: Brak pomysłu na trzepanie kasiory.
    Od: "k3[noSPAM]o" <"k3[noSPAM]o"@private[noSPAM].pl>

    koroner wrote:

> [...]
    > mailem, bo ja na grupę zaglądam bardzo nieregularnie. Pisząc do mnie
    > proszę zwrócić uwagę na zmieniony nieco adres e-mail.

    = The idea itself is on the Top of our most wanted list. =

    lol

    to zart?

  • 3. Data: 2004-01-14 14:34:30
    Od: "k3o[noSPAM]" <"k3o[noSPAM]"@private[noSPAM].pl>

    nie przedstawilem sie .. nie ladnie ..
    przepraszam

    --
    ident: k3o keo keogh [tomek grzechowski]
    mail: k3o[noSPAM]@private[noSPAM].pl
    Remember what the dormouse said:
    "Feed your head. Feed your head. Feed your head"