PracaGrupypl.praca.szukanaBiuro/księgowość/administracja - Poznań/zdalnaBiuro/księgowość/administracja - Poznań/zdalna
  • Data: 2005-03-03 00:31:06
    Temat: Biuro/księgowość/administracja - Poznań/zdalna
    Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    szukam pracy biurowej na część etatu/zlecenie, którą mogłabym wykonywać w
    dniach czwartek - piątek lub zdalnie.
    Mam wykształcenie wyższe politologiczne, skończony kurs głównego księgowego,
    szkołę sekretarek, doświadczenie sekretarskie i księgowe w firmie państwowej
    i prywatnej, doświadczenie dziennikarskie (branża outdoor i edukacyjna).
    Obecnie uczę się w studium języka angielskiego.
    Moją domeną jest wyszukiwanie informacji - sporządzanie analiz/raportów oraz
    ogólnie rozumiane wszelkie słowo pisane (również z zakresu prawa i handlu).
    Ewentualne propozycje wspólpracy proszę kierować na adres p...@p...fm