PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk › Biura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk
    From: "Ruda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Biura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk
    Date: Fri, 22 Aug 2003 14:48:50 +0200

    Witam:-)

    piszę strasznie rzadko na grupę, ale codziennie czytam. Właściwie miałam nie
    pisać tego posta, ale wczoraj z okazji przeglądania ogłoszeń o pracę w
    ofercie (warszawskiej) ponownie zauważyłam to ogłoszenie. Nie pamiętam
    dokładnie treści, ale chodziło mniej więcej o to, że do pracy biurowej,
    podany adres, prosić panią K. ... Drodzy grupowicze... mój narzeczony był
    dokładnie pod tym adresem z 2 tygodnie temu. Okazało się, że praca jest
    w..... biurze pośrednictwa pracy niby nic takiego.... Mój mężczyzna zdążył
    się przyjrzeć jak wygląda miejsce pracy, jakie są jego obowiązki itp. jednak
    zrezygnował, choć ew. pracodawca chciał go przyjąć.. Jest za uczciwy....

    O co mi tak naprawdę chodzi??? O to ludzie kochani, NIE PŁACI SIĘ ZA
    POŚREDNICTWO,........... nie dajcie sie oszukać obietnicami, że w przypadku
    podpisania umowy i wpłacenia tzw. kaucji, ktoś znajdzie wam pracę... Nie ma
    lekko... Mój meżczyzna miał okazje dokładnie zaobserwować jak to naprawdę
    wygląda.....

    Rozmawiałam z jednym dzienikarzem.. biura pośrednictwa pracy, którym osoba
    szukająca pracy płaci za pośrednictwo.... nie dostaje pracy a kasy też nie
    odzyskuje..... a biuro "zwija manele" a potem pokazuje się w innym
    miejscu.... temat stary, wałkowany ileś razy... nikt znowu nie napisze, nie
    ma co tego tykać, oszustwo było jest i będzie.... a ludzie mają za swoje, że
    dają się rolować.....

    posta napisałam trochę OT.......
    mam nadzieję, że dzięki temu uchronię kogoś tym oszustwem.....

    z weekendowymi pozdrowieniami

    Monika