PracaGrupypl.praca.szukana › Biotechnolog, chemik, mikrobiolog

  • 1. Data: 2005-03-16 07:56:03
    Temat: Biotechnolog, chemik, mikrobiolog
    Od: "PW" <w...@w...pl>

    Pani biotechnolog, chemik, mikrobiolog poszukuje pracy. Interesują mnie
    tylko poważne oferty najchętniej z województwa pomorskiego.
    Wykształcenie:
    Obecnie jestem na ostatnim roku Studium Doktoranckiego na PG (termin
    złożenia manuskryptu pracy doktorskiej - kwiecień 2005) .
    Ukończone studia z oceną bardzo dobrą w Katedrze Chemii, Technologii i
    Biotechnologii
    Żywności, Kierunek Biotechnologia ,Wydział Chemiczny, Politechnika
    Gdańska.
    Dodatkowe kursy:
    Kurs Wysokosprawnej Chromatografii Cieczowej;
    Kurs Asystenta Jakości i HACCP. Posiadam Certyfikat Asystenta Jakości
    wydany przez PCBC;
    uczestnictwo w 3 sympozjach dotyczących nauki o żywności;
    Osiągnięcia naukowe:
    zgłoszony patent wynalazczy pt.: "Sposób unieruchamiania enzymów z
    zastosowaniem transglutaminazy"
    współautorka 3 publikacji w czasopismach krajowych i zagranicznych;
    Umiejętności:
    bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    obsługa aparatury analitycznej typu: chromatograf HPLC, spektrofotometr
    FT-IR, UV-VIS;
    obsługa komputera.

    kontakt: b...@w...pl