PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaBieruń => FrontEnd Team Lead / Tribe Lead <=

  • 1. Data: 2024-10-25 10:30:02
    Temat: Bieruń => FrontEnd Team Lead / Tribe Lead <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to wiodący globalny dostawca usług płatniczych i
    wymiany walut, który od 2005 roku rewolucjonizuje interakcje z
    instytucjami finansowymi poprzez innowacyjne rozwiązania
    technologiczne. Z zespołem liczącym ponad 200 pracowników,
    firma promuje kulturę pracy opartą na inkluzywności, rozwoju
    zawodowym i zachowaniu równowagi między życiem zawodowym a
    prywatnym. Dzięki obecności w Londynie, Dubaju, Amersham oraz
    Warszawie, nasz klient oferuje spersonalizowane rozwiązania
    walutowe dla osób i korporacji, poszukujących zaufanych
    partnerów w globalnej gospodarce.
    Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko
    <strong>Frontend Team Lead</strong>.

    *****
    ***** FrontEnd Team Lead / Tribe Lead
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Szukamy osoby z doświadczeniem w roli leadera zespołu, która
    będzie zarządzać backlogiem prac dla zespołu Front-End
    będącego gildią" realizującą zadania dla wielu zespołów
    agile'owych. Osoby, która stworzy wizję rozwoju front-endu,
    zarówno w którkim jak i długim okresie, odpowiadając na
    potrzeby dynamicznie rozwijającej się organizacji.
    * Będziesz zarządzać pracą zespołu Front-Eend i wspierać
    zespoły agile'owe w realizacji wizji User Experience produktów
    naszego Klienta.
    * Będziesz uczestniczyć we wszystkich fazach procesu wytwarzania
    oprogramowania, w tym business refinementach oraz design reviews.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 7 lat praktycznego doświadczenia
    * <strong>Minimum 3 lata jako Team Leader
    * Wymagane doświadczenie w zarządzaniu zespołem Front-End
    Developerów (minimum 5 osób)</strong>
    * Doświadczenie w zarządzaniu czasem i priorytetami zadań
    podległego zespołu maksymalizując jego efektywne wykorzystanie
    * Odpowiedzialność za wizję długoterminową obszaru front end
    * Doświadczenie we współpracy z zespołami backendowymi w
    realizacji transformacji technologicznej
    * Rozumie zmienność wymagań organizacji w czasie i proponuje
    odpowiednie rozwiązania
    * Mentor zespołu, prowadzi innych, buduje efektywny zespół
    * Współpracuje z innymi zespołami, aby dostarczać wyjątkowe user
    experience
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2+/C1
    * <strong>Gotowość do pracy z biura w Warszawie 1-2 razy w
    miesiącu</strong>

    ***** Proponujemy:

    * Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (prawa autorskie do 70%
    wynagrodzenia) lub umowę B2B
    * Roczny system premiowy
    * Budżet szkoleniowy
    * Opiekę medyczną i kartę sportową
    * Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej (wygodne biuro w centrum
    Warszawy)
    * Możliwość pracy z wysokiej klasy programistami, nauki i dzielenia
    się wiedzą w ramach i pomiędzy zespołami

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2410
    => => =>