PracaGrupypl.praca.oferowanaBielsko-Biała - operator transakcji na rynku energii elektrycznej

  • 1. Data: 2004-04-15 17:27:26
    Temat: Bielsko-Biała - operator transakcji na rynku energii elektrycznej
    Od: "Lumius Polska Sp. z o.o." <l...@l...neostrada.pl>

    Nowa firma z dużym kapitałem zagranicznym ( Spółka z o.o.) zajmująca
    się
    hurtowym obrotem energią elektryczną zatrudni na cały etat:

    OPERATORA TRANSAKCJI HANDLOWYCH

    Wymagania:
    -studia z zakresu ekonomii
    -biegła obsługa komputera (MS Office)
    -prawo jazdy + własny samochód
    -znajomość języka angielskiego ( mile widziany język czeski)
    -płeć K
    -duży stopień odpowiedzialności
    wewnętrznej,precyzja,sumienność,zaangażowanie
    -praca od maja br

    Oferujemy:
    - ciekawą pracę na rynku energii elektrycznej pomiędzy
    Czechami,Niemcami,Słowacją i Polską
    - szkolenie w Czeskiej Republice (Frydek-Mistek)
    - miłą atmosferę w małym zespole
    - wynagrodzenie na cały etat
    - umowę o pracę

    Uwagi dodatkowe.
    Interesują nas tylko poważne oferty osób, które będą chciały związać
    się z
    firmą na dłuższy czas, ponieważ szkolenie trwać będzie około 4
    miesięcy.

    Praca w Bielsku-Białej (szkolenie w Czeskiej Republice).

    Oferty (CV, list motywacyjny, oczekiwania finansowe, )

    z dolaczona klauzula: Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z
    ustawa z
    dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833

    prosimy przesłać na adres: l...@l...neostrada.pl

    Lumius Polska Sp. z o.o.
    ul. Armii Krajowej 220
    43-316 Bielsko-Biała