PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana[Bielsko-Biała] Programista C#

  • 1. Data: 2012-04-19 17:48:46
    Temat: [Bielsko-Biała] Programista C#
    Od: EPA <p...@g...com>

    Polski oddział Lynxrail http://lynxrail.com zatrudni programistów
    CSharp

    Programista C#
    Nr ref: WPC12LXPC
    Miejsce pracy: Bielsko-Biała (możliwość pracy zdalnej)

    Obowiązki:

    - tworzenie aplikacji .NET Framework (język C#)
    -projektowanie oprogramowania
    - współpraca z międzynarodowym zespołem programistów, inżynierów

    Wymagania:

    - potwierdzona zrealizowanymi projektami umiejętność tworzenia
    aplikacji .NET Framework (język C#)
    - łatwość przyswajania nowych technologii
    - ambicja i chęć rozwoju

    Mile widziane:

    - tworzenie web aplikacji w ASP.NET
    - programowanie w językach C, C++
    - programowanie baz danych SQL
    - wiedza z zakresu inżynierii, elektroniki
    - doświadczenie zawodowe
    - znajomość języka angielskiego
    - wykształcenie wyższe informatyczne

    Klient oferuje:

    - umowa o pracę lub inny preferowany charakter współpracy
    - pod warunkiem częstych spotkań możliwa praca zdalna
    - zadaniowy charakter pracy
    - wsparcie doświadczonych programistów, inżynierów
    - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
    - konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i
    doświadczenia

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres
    p...@j...pl. Prośba o dodanie w wiadomości numeru
    referencyjnego oferty WPC12LXPC. Telefon kontaktowy 0 696 700 795

    Prośba o dodanie klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn.
    29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883."