PracaGrupypl.praca.szukanaBibliotekarka, Kraków

  • 1. Data: 2004-05-31 07:41:35
    Temat: Bibliotekarka, Kraków
    Od: "Olga" <s...@p...fm>

    Szanowni Państwo!

    Jestem absolwentką kierunku Bibliotekoznawstwo i Informacja
    Naukowa na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego. 25 maja 2004 roku
    obroniłam pracę magisterską na ocenę bardzo dobrą.
    W toku nauki uzyskiwałam oceny dobre i bardzo dobre. Studia ukończyłam z
    wynikiem celującym (średnia ocen 4.95).
    Obok wiedzy teoretycznej w dziedzinie bibliotekoznawstwa
    posiadam także pewne doświadczenie zawodowe. W czasie trwania studiów
    odbywałam miesięczne praktyki w Miejskiej Bibliotece Publicznej, w jednej z
    codziennych gazet krakowskich oraz praktykę pedagogiczną w bibliotece
    szkolnej. Wykazałam się umiejętnością opracowywania formalnych i rzeczowych
    opisów bibliograficznych, sprawną obsługą czytelników, dbałością o
    księgozbiór, zdolnościami administracyjnymi oraz łatwością w nawiązywaniu
    kontaktów. Za każdym razem moja praca oceniana była jako bardzo dobra.
    Poza kwalifikacjami zawodowymi mogę również pochwalić się
    swobodą
    w posługiwaniu się komputerem (środowisko Windows, programy Access i MS
    Word, zintegrowane systemy biblioteczne). Nie bez znaczenia jest fakt, iż w
    czasie praktyki odbywanej w gazecie wykazałam się umiejętnością pisania i
    redagowania artykułów prasowych.
    Posiadam także dobrą znajomość języka angielskiego, którą zamierzam rozwijać
    w miarę potrzeb moich i pracodawcy. W trakcie nauki akademickiej
    interesowała mnie zawsze problematyka związana z historią i rozwojem książki
    oraz bibliotek. W najbliższej przyszłości planuję podjęcie studiów
    doktoranckich z wolnej stopy w zakresie bibliotekoznawstwa.
    Jeżeli to możliwe, chciałabym podjąć pracę w bibliotece lub
    instytucji pokrewnej. Szczegółowe cv dostępne na życzenie. Wyrażam
    przekonanie, iż moja kandydatura wzbudzi Państwa zainteresowanie, co
    zaowocuje podjęciem dalszych rozmów w przedmiocie nawiązaniem owocnej i
    satysfakcjonującej dla obu stron współpracy.

    Z wyrazami szacunku

    Olga
    s...@p...fm