PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Białystok => Starszy Inżynier Oprogramowania - JavaScript <=

  • 1. Data: 2015-10-12 10:30:02
    Temat: Białystok => Starszy Inżynier Oprogramowania - JavaScript <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta - wiodącego dostawcy oprogramowania z zakresu
    usług opieki medycznej w Wielkiej Brytanii, poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Starszy Inżynier Oprogramowania - JavaScript
    *****
    ***** miejsce pracy: Białystok
    *****

    ***** Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    * Przekładanie wymagań klienta na łatwe w utrzymaniu i rozszerzalne
    rozwiązania
    * Bliska współpraca z zespołem produktowym w celu dostarczenia
    mozliwie najlepszego rozwiązania
    * Tworzenie efektywnego i łatwo skalowalnego kodu
    * Współdzielenie wiedzy z członkami zespołu poprzez przeglądy
    kodu
    * Nauka nowych technologii / bibliotek

    ***** Nasze super wymagania:

    * Doświadczenie jako developer Front-end/UI/Design/Web w roli lidera
    w co najmniej 3 projektach
    * 5+ lat doświadczenia w tworzeniu aplikacji Web opartych o HTML, CSS
    i JavaScript
    * 1+ rok doświadczenia w HTML5
    * 2+ lata doświadczenia z różnymi rozszerzeniami i meta językami
    CSS3 (n.p. LESS, Compass, Sass, Bootstrap)
    * Bardzo dobra znajomość bibliotek JS (jQuery to podstawowe
    wymaganie, mile widziane doświadczenei z Backbone.js)
    * Umiejętność czytania/tworzenia/rozumienia RESTful API opartego o
    JSON
    * 1+ rok doświadczenia w używaniu Git (nie GitHub ale Git przy
    użyciu lini poleceń)
    * Znajomość MVC, Model/View/Controler lub Model/View/Template
    * Znajomość AJAX i bibliotek JavaScript takich jak: jQuery,
    Bootstrap.js, Backbone.js, MooTools, Dojo, Prototype, YUI.

    ***** Firma oferuje:

    * Doskonałą atmosferę pracy (płaska struktura zarządzania)
    * Przestronne biuro w centrum miasta
    * Kartę Multisport
    * Elastyczne warunki pracy i zatrudnienia - umowa o pracę lub B2B

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/9720-1e9da56cc1bb186d3995
    31dd01c.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=3d6f26083c2d1ae5b70cb894db0df031