PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja...

  • 71. Data: 2005-09-21 17:32:01
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dgs19i$t6j$2@nemesis.news.tpi.pl złoty
    <m...@o...TEGONIEMA.pl> pisze:

    > ..nie zrozumiałeś :)
    To wyjaśnij.

    Jotte

  • 72. Data: 2005-09-21 17:42:14
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dgrnn0$t6q$1@nemesis.news.tpi.pl Immona
    <m...@s...pl> pisze:

> [...]
    > - nie maja w calosci tak skrajnych pogladow jak on, choc w waznych
    > sprawach (ZUS) mocno sie zgadzaja
    > - przynaleza do innych kregow religijno-obyczajowo-estetycznych, choc
    > zgadzaja sie z nim w kwestiach gospodarczych
    > W ten sposob traci bardzo duzo potencjalnego elektoratu. Do tego
    > zachowuje sie tak, ze osmieszyl sama idee w oczach wielu ludzi na dlugo
    (...)
    > Ale gada cos innego po to, zeby prowokowac, wyżywac sie na poprawnosci
    > politycznej, kokietowac pewne konserwatywne srodowiska ze swojej grupki
    Niezależnie od programu (który osobiście uważam za obłąkany) powyższe
    oznaczałoby, że po prostu nie jest profesjonalistą, tylko politycznym
    kretynem.

    Jotte

  • 73. Data: 2005-09-21 18:02:57
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Immona napisał(a):

    > Chce ci tez uswiadomic, ze w Polsce liczy sie glosy metoda D'Hondta.
    > Oznacza to, ze jesli zaglosujesz na partie, ktora nie przekroczy progu,
    > Twoj glos zostanie "podzielony" na pozostale partie dajac relatywnie
    > wieksza korzysc tym z mniejszym poparciem (ktore przekroczyly prog).
    > Dlatego nie wybierajac mniejszego zla, tylko nie majace szans cos, co
    > uwazasz za "dobro", wspierasz przy okazji takze owo "wieksze zlo",
    > Samoobrone na przyklad.

    Czyli wychodzi na to że gdy popiera się mniej popularną partię której
    szanse na przekroczenie progu nie są duże lepiej wogóle nie iść na wybory?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 74. Data: 2005-09-21 18:06:15
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-21 19:32 , walcząc mozolnie z klawiaturą Jotte w pocie czoła
    napisał/a:

    > W wiadomości news:dgs19i$t6j$2@nemesis.news.tpi.pl złoty

    > To wyjaśnij.

    ..po przeczytaniu innego twojego posta - nie warto

  • 75. Data: 2005-09-21 18:12:08
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dgs79l$fbe$1@nemesis.news.tpi.pl złoty
    <m...@o...TEGONIEMA.pl> pisze:

    > ..po przeczytaniu innego twojego posta - nie warto
    OK, wycofuję pytanie. Cóż mi po opinii takiego osobnika?

    --
    Jotte

  • 76. Data: 2005-09-21 19:20:24
    Temat: [OT] Wybory ;)
    Od: Piotr <s...@r...com>

    http://gra.mkombinat.com/ - taka selekcja do parlamentu podoba mi się
    dużo bardziej niż jakaś metoda d'Hondta :D

    pozdrawiam
    Piotr

  • 77. Data: 2005-09-21 20:27:14
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl>

    Jotte wrote:
    > chyba tylko rządy czubów optujących za Korwinem.

    a dlaczego twierdzisz ze ludzie glosujacy na korwina to czuby ? Glosuje w
    kazdych wyborach na Korwina i jego UPR i twierdze ze to najmadrzejszy
    polityk pod sloncem i najlepszym dla naszego kraju co sie moze wydarzyc to
    wlasnie dojscie do wladzy Korwina. Ciekaw jestem kogo ty popierasz ? -
    komunistow z SLD i SDPL co rzadzili teraz i rozpieprzyli wszystko co sie
    dalo czy spadkowiczow z UW i AWS-u. A moze oszolomow Leppera i Romka
    Giertycha ?

    oj dokladnie - a moze to by wlasnie sie Polsce przydalo, zeby Lepper doszedl
    do wladzy i zaczal za darmo kazedmu dawac 800 zl zasilku ? Moze wlasnie
    wtedy wzrosly by place - no bo przeciez wtedy zeby zatrudnic sprzataczke
    trzeba bylo by jej zaplacic znacznie wiecej jak teraz ?

  • 78. Data: 2005-09-21 20:40:13
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dgsflo$d8d$1@nemesis.news.tpi.pl TaDeK <T...@o...pl>
    pisze:

    > a dlaczego twierdzisz ze ludzie glosujacy na korwina to czuby ?
    Będę prostolinijnie szczery. Ponieważ jego "program" uważam za obłąkańczy,
    to jego zwolenników postrzegam jako czubków. Jeszcze jedno - to jest _moje_
    zdanie; nie upieram się, że mam 100% racji, choć myśl ta jest mi bliska
    jakoś. ;)

> [...]
    > polityk pod sloncem i najlepszym dla naszego kraju co sie moze wydarzyc
    > to wlasnie dojscie do wladzy Korwina. Ciekaw jestem kogo ty popierasz ?
    Nie mam kogo, więc nikogo. Nie znam się też za bardzo na polityce, łatwo
    mnie byłoby nabrać. Jestem w stanie co najwyżej wyłapać ewidentne debilizmy
    typu LPR, Samoobrona, RPN, Ojczyzna itp. czy też PJKM (sorry) właśnie.

    Jotte

  • 79. Data: 2005-09-21 21:02:53
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 21-09-2005 o 22:40:13 Jotte <t...@W...pl> napisał:

> [...]
    > debilizmy
    > typu LPR, Samoobrona, RPN, Ojczyzna itp. czy też PJKM (sorry) właśnie.

    A na kogo głosowałeś w paru ostatnich wyborach?

  • 80. Data: 2005-09-21 21:06:41
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:op.sxg0q3bkfrn0ri@donkichot Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> pisze:

    > A na kogo głosowałeś w paru ostatnich wyborach?
    Jak możesz pytać? Przecież jedną z 4 imponderabilnych cech wyborów jest
    tajność.

    Jotte