PracaGrupypl.praca.szukana › Bełchatów-poszukuję pracy

  • 1. Data: 2003-10-24 13:28:18
    Temat: Bełchatów-poszukuję pracy
    Od: "EDYTA" <e.pinar@no_spaminteria.pl>

    Witam serdecznie!

    Szukam pracy na terenie Bełchatowa i okolic.

    Ukończyłam studia licencjackie o kierunku zarządzania i marketing,
    specjalność bankowość i finanse przedsiębiorstw. Kontynuuję dalej naukę na
    studiach uzupełniających na tym samym kierunku.
    Mogę się pochwalić bardzo dobrą znajomością komputera (MS Office). Posiadam
    prawo jazdy kat.B.

    Jestem osobą młodą, komunikatywną, szybko się uczę i chętnie podejmuję nowe
    wyzwania.
    Jeśli chcesz się przekonać, czekam na kontakt.

    CV na życzenie e...@i...pl