PracaGrupypl.praca.szukanaBardzo dobry programista

  • 1. Data: 2003-10-08 16:54:24
    Temat: Bardzo dobry programista
    Od: "Konrad Banasiak" <k...@b...pl>

    Szanowni Państwo!

    Poszukuję pracy na stanowisku programisty w dużej, renomowanej firmie.

    Skończyłem studia informatyczne o specjalizacji "Inteligentne Przetwarzanie
    Danych". Tematem mojej pracy inżynierskiej jest "Przewidywanie wyników
    giełdy papierów wartościowych na sieciach neuronowych". Praca w tej
    dziedzinie pozwoliła mi poszerzyć wiedzę na temat współczesnych algorytmów
    sztucznej inteligencji stosowanych do wydobywania wiedzy z wielkich obszarów
    danych.

    Pracowałem w firmie INTERNET IDEA jako programista stron WWW, między innymi
    byłem członkiem zespołu programistów tworzących portal yoyo.pl.. Tworzyłem
    kilkanaście projektów jednoosobowych dla firmy BeDwa (sklep internetowy
    www.bedwa.pl) i nie tylko, co na pewno pozwala mi stwierdzić, że jestem
    osobą kreatywną, potrafiącą działać samodzielnie i w zespole.

    Od 9 miesięcy pracuję w firmie Bera System na stanowisku
    programisty/wdrożeniowca. Uczestniczyłem w kilku osobowym zespole
    programistów zajmującym się rozwijaniem systemu Bresok dla Bre Banku
    (Systemu informatycznego pozwalającego na kontakt klienta z bankiem drogą
    elektroniczną). Zajmowałem się również tworzenie, wdrożeniem inteligentnego
    systemu automatyzującego księgowanie transakcji bankowych w systemie
    finansowo księgowym w firmie Leroy Merlin oraz ORIX Leasing Polska.

    Obecnie zajmuję się projektowanie i tworzeniem rozproszonego systemu do
    zarządzania środkami trwałymi dla Biura Ochrony Rządu, system ten jest
    całkowicie tworzony w technologii J2ee.

    Do moich najsilniejszych stron należy umiejętność logicznego myślenia oraz
    radzenia sobie z problemami.

    Interesuje mnie praca w firmie, która da mi możliwość doskonalenia
    umiejętności zdobytych w trakcie kształcenia. Wydaje mi się, że Państwa
    firma może zapewnić mi dalszy rozwój kariery zawodowej.

    Mam nadzieję, że będę miał szansę przekonać państwa o swojej przydatności na
    stanowisku programisty w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Jestem gotów
    stawić się pod adresem firmy w każdym dogodnym dla Państwa terminie. Jeśli
    moja osoba odpowiada Państwa oczekiwaniom, proszę o kontakt telefoniczny lub
    listowny.

    Z poważaniem

    Konrad Banasiak

    Mój telefon 506-09-09-64