eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › BRAND MANAGER (Warszawa)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-10-19 13:57:39
    Temat: BRAND MANAGER (Warszawa)
    Od: "Bigram media" <s...@b...pl>

    Naszym Klientem jest międzynarodowy koncern działający w branży spożywczej,
    jeden z wiodących na rynku. W chwili obecnej firma szuka bardzo dobrej osoby na
    stanowisko:

    BRAND MANAGER
    Nr ref: KB/BMJ

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
    tworzenie strategii i planów marketingowych
    planowanie i kontrolę budżetu marketingowego
    tworzenie programów promocyjnych
    wprowadzanie na rynek nowych produktów

    Od idealnego kandydata oczekujemy:
    wykształcenia wyższego (preferowany marketing)
    doświadczenia (minimum 2 lata) w dziale marketingu na stanowisku związanym z
    zarządzaniem marką i budżetem marketingowym w branży FMCG
    umiejętności wykorzystywania badań marketingowych (znajomość narzędzi
    badawczych, umiejętność interpretacji wyników badań)
    doświadczenia w tworzeniu kampanii reklamowych i promocyjnych
    bardzo dobrej znajomości języka angielskiego

    Nasz Klient oferuje ciekawą pracę w międzynarodowym zespole, możliwość
    rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz atrakcyjne warunki pracy.

    Bardzo prosimy o przesłanie cv i listu motywacyjnego, z zaznaczeniem numeru
    referencyjnego, na adres:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    fax:(+48 22) 848-70-30
    e-mail: s...@b...pl

    Gwarantujemy Państwu całkowitą dyskrecję.

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"


    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1