PracaGrupypl.praca.szukana › BIURO RACHUNKOWE

  • 1. Data: 2002-06-19 15:03:46
    Temat: BIURO RACHUNKOWE
    Od: "Małgorzata Matejak" <m...@p...gazeta.pl>

    Szukam pracy w Biurze Rachunkowym w Warszawie.
    Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie. Angielski,
    niemiecki, komputer- Excel, Word, PowerPoint, Internet. Od 8 lipca - 30
    sierpnia będę uczestniczyć na kursie na samodzielnych księgowych. Kurs ten
    będzie uzupełnieniem wiedzy teoretycznej zdobytej poddczas pięcioletnich
    studiów. Jestem osobą chętną do dalszej nauki (czego dowodem jest w/w kurs),
    zdyscyplinowaną i dokładną ( na poparcie tych słów niech posłuży kilkuletnia
    nauka gry na instrumencie klawiszowym).
    Małgorzata Matejak
    m...@p...gazeta.pl
    0600412280