PracaGrupypl.praca.oferowanaBDI/główny technolog /wielkopolskie/1047-04

  • 1. Data: 2004-08-11 18:55:07
    Temat: BDI/główny technolog /wielkopolskie/1047-04
    Od: "Biuro BDI" <b...@b...com.pl>

    Dla naszego klienta, wiodącego producenta artykułów wyposażenia wnętrz,
    poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    główny technolog

    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe, techniczne (preferowany kierunek przetwórstwo
    tworzyw sztucznych),
    - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym
    swobodną komunikację,
    - doświadczenie w pracy na stanowisku technologa w branży przetwórstwa
    tworzyw sztucznych - PCV, polistyren, polipropylen, polietylen,
    - doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
    wiedza z zakresu przetwórstwa tworzyw sztucznych, drewna, metali,
    - prawo jazdy kat. B.

    Zakres obowiązków:

    - nadzór nad procesami technologicznymi,
    - współpraca z działem rozwoju i marketingu w zakresie wdrażania nowych
    produktów (określenie możliwości technologiczno-produkcyjnych),
    - optymalizacja procesów technologicznych ze szczególnym uwzględnieniem
    obniżenia kosztów produkcji, przy zachowaniu produkcji wyrobów o najwyższej
    jakości,
    - nadzór i tworzenie dokumentacji technologicznej dla wytwarzanych wyrobów,
    - nadzór i tworzenie dokumentacji techniczno ruchowej dla maszyn
    uczestniczących w procesie wytwarzania,
    - nadzór nad efektywnym usuwaniem problemów technologicznych,
    - nadzór i dbałość o polepszenie jakości aktulanych produktów, działania
    mające na celu zapewnienie odpowiedniej jakości, wydajności, minimalizacji,
    - zarządzanie zespołem pracowników, motywowanie, wyznaczanie celów,
    ocenianie.

    Miejsce podjęcia pracy:
    wielkopolskie

    Forma zatrudnienia:
    umowa o pracę

    Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie ankiety na naszej stronie
    internetowej www.bdi.com.pl i zaznaczenie zainteresowania ofertą o nr
    ref.1047-04

    --
    Bank Danych o Inżynierach