PracaGrupypl.praca.szukana<B>WEBDESIGNER</B>

  • 1. Data: 2003-06-14 19:53:09
    Temat: <B>WEBDESIGNER</B>
    Od: s...@o...pl

    Projektant witryn internetowych poszukuje pilnie pracy na obszarze całej
    Polski. Gwarancja najniższych cen, niezawodność projektów. Strony pisane w:
    HTML, PHP, MySQL, Java, Flash. Grafika tworzona w programie Adobe Photoshop 6
    oraz Paint Shop Pro 7.04. Mozliwość wykupienia konta FTP na stronę.

  • 2. Data: 2003-06-15 12:51:42
    Temat: Re: <B>WEBDESIGNER</B>
    Od: "Fiji" <f...@o...pl>

> [...]
    Photoshop 6
    > oraz Paint Shop Pro 7.04. Mozliwość wykupienia konta FTP na stronę.

    Suuuper webdesigner i pisze <b> ? :)

    Fiji

  • 3. Data: 2003-06-15 17:19:36
    Od: Jakub <j...@g...pl>

    Mnie się bardziej podoba "Strony pisane ... MySQL".
    Nie wiedziałem że to język programowania. :)