-
1. Data: 2006-06-06 09:51:55
Temat: Aystentka Działu HR/ Praca czasowa
Od: "Aystentka Działu HR" <m...@o...pl>
Witam,
Jestem tegoroczną absolwentką podyplomowych studiów „Zarządzanie Zasobami
Ludzkimi w Organizacji” na SGH. Posiadam ponad 5-letnie doświadczenie w
prowadzeniu biura. Chciałabym jednak rozwijać się w dziedzinie HR. Szukam
pracy tymczasowej lub stałej.
Praca w małej firmie na stanowisku Office Managera sprawiała, że często moje
obowiązki wykraczały poza tradycyjne ramy i zajmowałam się również: rekrutacją
i wstępną selekcją kandydatów, prowadzeniem teczek osobowych, wystawianiem
wniosków urlopowych, organizowaniem szkoleń BHP czy badań medycznych dla
pracowników. Ponadto współpracowałam z działem księgowości - rozliczałam
faktury zakupu, wystawiałam faktury sprzedaży, prowadziłam kasę firmy i
czuwałam nad terminowymi rozliczeniami.
Jestem samodzielna, znakomicie zorganizowana, dokładna, skrupulatna i
niezawodna w pracy. Lubię wykonywać jednocześnie wiele różnorodnych prac
merytorycznych, organizacyjnych i pomocniczych. Z łatwością uczę się obsługi
nowych programów.
Zainteresowanym prześlę CV.
Pozdrawiam
Marzena
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl