PracaGrupypl.praca.dyskusje › Autoprezentacja przez E-Mail

  • 1. Data: 2008-06-05 20:28:44
    Temat: Autoprezentacja przez E-Mail
    Od: SZ <S...@w...pl>

    Witam,
    Nasza firma współpracuje z zagranicznym kontrahentem. Jestem w firmie
    nowy i chciałbym przesłać swoją autoprezentację do przedstawiciela
    działu kontrachenta, typu
    Jestem Jan Kowalski, w firmie XYZ zajmuję się...
    mam nadzieje na owocną współpracę i takie tam....
    podpis

    no i nie bardzo mam pomysł jak pisze się takiego rodzaju pisma. Może
    ktoś mi coś ciekawego podpowie?
    dzięki z góry
    Arek W.

  • 2. Data: 2008-06-05 21:01:25
    Temat: Re: Autoprezentacja przez E-Mail
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g29i32$5bl$1@news.dialog.net.pl SZ <S...@w...pl> pisze:

> [...]
    > podpis
    > no i nie bardzo mam pomysł jak pisze się takiego rodzaju pisma. Może ktoś
    Przede wszystkim pisze się - jak zawsze i wszędzie - z zachowaniem reguł
    ortografii, bo inaczej to się na młota wychodzi.
    A bełkot o "owocnej współpracy"? Tego nie wiem. Może wśród idiotów to
    działa...

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-06-05 21:17:40
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    SZ wrote:
> [...]
    > podpis
    >
    > no i nie bardzo mam pomysł jak pisze się takiego rodzaju pisma. Może

    zacznij od tematu, jesli to ma miec sens to dobrze by adresat nie
    wywalil tego do kosza przed otwarciem, choc to raczej standard to
    na wszelki wypadek wspomne jeszcze o sygnaturze ktora powinna zawierac
    kompletne dane kontaktowe (firma, stanowisko, telefony, maile, faxy...)

    reszta zalezy od relacji z ludzmi od kontrahenta, moze po prostu
    krotka informacja np. ze od teraz Ty zajmujesz sie danymi sprawami,
    zacheta do kontaktu, pozdrowienia, ale tekstow typu "owocna wspolpraca"
    bym raczej im oszczedzil...

    konieczny poziom oficjalnosci moze zalezec od kultury kraju tego
    kontrahenta, ale mysle ze koledzy z firmy lepiej Ci w tej konkretnej
    sytuacji podpowiedza niz grupa dyskusyjna