PracaGrupypl.praca.szukanaAutoCad - poszukuje praktyki w krakowie

  • 1. Data: 2005-01-31 23:43:26
    Temat: AutoCad - poszukuje praktyki w krakowie
    Od: "Dadam" <a...@w...pl>

    Jestem w Policealnym Studium Zawodowym nr.11 w Krakowie. Profil tego Studium
    to "informatyczny" o specjalnosci " komputerowe wspomaganie projektowania"

    W tej chwili poszukuje bezplatnej praktyki w okresie 21.02.05 - 18.03.05.
    Umowę o praktyke dostane po feriach.
    Prosze o kontakt telefoniczny 509690207 badz e-mail a...@w...pl.

    Dla mnie jest to wazne poniewaz chce swoja przyszłość zawodową zwiazac
    tylko z AutoCad'em. Prosze o pomoc!!!!