PracaGrupypl.praca.dyskusje › Australia.. tak czy nie ?

  • 11. Data: 2002-10-11 15:12:15
    Temat: Re: Australia.. tak czy nie ?
    Od: "Gosc A" <a...@N...gazeta.pl>

    > ciezko zdobyc. Myslalem ze w Australii jest latwiej.., teraz mam mieszane
    > uczucia.. Z tego co mi wiadomo to prawie niemozliwe jest zdobyc wize na
    Ja tam bylam tylko na wakacjach, choc wczesniej tez myslelismy o zatrzymaniu
    sie na dluzej. Moze ktos komu sie udalo moze powiedziec Ci zupelnie cos
    innego, my po prostu dowiadywalismy ale po tym co sie dowiedzielismy nie
    chcielismy tracic czasu na szukanie.

    > PS. jak legalnie dostac wize pracy w anglii jesli juz nie jest sie studentem
    > ? Pomijajac numer z wykupionym kursem angielskiego..

    mozna zalozyc wlasna firme. Nie wiem tylko czy to automatycznie daje Ci
    pozwolenie na prace, ktos juz kiedys pisal o tym na tej liscie.

    Moze poszukaj krajow, ktore daja uprzywilejowania dla Twojego zawodu?